Wojtek Smarzowski ur. 1963 w Korczynie.
Studiowal filmoznawstwo na Uniwersytecie
Jagiellońskim w Krakowie, ukończył wydział
operatorski PWSFTv i T w
Łodzi.
Andrzej Szulkowski -
zdjęcia Autor zdjęć do seriali
dokumentalnych, cyklicznych programów
telewizyjnych. Jest operatorem filmów
dokumentalnych, widowisk Teatru Telewizji m.in.
„Małżowina” i „Kuracja”. Zrealizował wiele filmów
dokumentalnych, m.in. o Ryszardzie Kapuścińskim i
o Nikiforze. Współpracował z Filipem Bajonem i
Filipem Zylberem.
Andrzej Szulkowski
urodził się w 1962 roku. Absolwent PWSFTv i T w
Łodzi. Operator filmowy i
telewizyjny.
Barbara Ostapowicz -
scenografia Scenograf, dekorator
wnętrz. Pracowała przy kilkudziesięciu produkcjach
teatralnych i filmowych w Polsce i zagranicą.
Zaprojektowała scenografię do „Magnata” Filipa
Bajona. Wielokrotnie współpracowała z Teresą
Kotlarczyk, m.in. przy filmie o wychowankach
zakładu poprawczego „Zakład”, opowieści o
Kardynale Wyszyńskim - „Prymas” i dramacie
„Odwiedź mnie we śnie”. Poza tym projektuje
wnętrza do wielu seriali m.in. „Ekstradycji”,
„Samo życie”. Była scenografem i dekoratorem
wnętrz komedii Tomasza Koneckiego
i Andrzeja Saramonowicza
„Ciało”.
Barbara Ostapowicz była nominowana
2000 roku do Polskich Nagród Filmowych „Orły” za
scenografię do filmu „Prymas. Trzy lata z
tysiąclecia”.
Ryszard Tymon
Tymański -
muzyka Multi-instrumentalista,
kompozytor, poeta i prozaik. Założył grupę jazzową
„Miłość”, która w latach 90-tych czterokrotnie
wygrała plebiscyt w kategorii najlepszy zespół
roku wg czasopisma Jazz Forum. Kolejne zespoły
Tymańskiego to „Kury”, „Poganie” oraz kultowa
formacja „The Users”. Jako lider nagrał w sumie
11 płyt, kilkakrotnie nagradzanych
Fryderykami i Machinerami. W 2001 otrzymał
Paszport Polityki, a w styczniu 2002 został
wybrany Osobowością Roku.
Tymon Tymański
urodził się w 1968 roku. Poza działalnością
muzyczną zajmuje się tworzeniem
absurdalno-poetyckich programów np. „Brzóska Show”
i „Dzyndzyryndzy”. Opublikował postmodernistyczną
powieść „Chłopi 3”. Komponuje muzykę filmową.
Prowadzi wydawnictwo fonograficzne Biodro Records.
Wydał m.in. płytę zespołu
Pogodno.
Magdalena Maciejewska -
kostiumy Scenograf teatralny,
projektantka kostiumów. Zaprojektowała kostiumy do
dwóch przedstawień Agnieszki Glińskiej
- „Barbarzyńcy” i „Bambinbi di Praga” w
Teatrze Współczesnym w Warszawie. Stale
współpracuje także z Grzegorzem Jarzyną. Za
scenografię do przedstawienia „Magnetyzm serca”
otrzymała w 2000 roku nagrodę na Ogólnopolskich
Konfrontacjach Teatralnych „Klasyka Polska” w
Opolu. Wykonała także kostiumy do innych
przedstawień Jarzyny - „Książę Myszkin” oraz
„Uroczystość (Festen)” w Teatrze Rozmaitości
w Warszawie. Z kinematografią współpracuje od
1991. Była dekoratorem wnętrz w filmie Filipa
Zylbera „Pożegnanie z Marią”. Współpracowała z
Mariuszem Trelińskim, projektując kostiumy do
filmu „Łagodna” i Andrzejem Żuławskim, jako
scenograf i dekorator wnętrz filmu „Szamanka”.
Współpracuje z Teatrem
Telewizji.
Magdalena Maciejewska jest
absolwentką Wydziału Scenografii warszawskiej ASP.
Współpracuje m.in. z Teatrem Rozmaitości i
Teatrem Dramatycznym w Warszawie, Teatrem
Współczesnym we Wrocławiu. W 1998r. otrzymała
nagrodę za kostiumy i scenografię do spektaklu
„Krawiec” wg Sławomira
Mrożka.
Jacek Hamela -
dźwięk Reżyser dźwięku w serialu
„Pogranicze w ogniu” Andrzeja Konica. Kilkakrotnie
współpracował z Magdaleną Łazarkiewicz i Jerzym
Łukaszewiczem. Jest autorem dźwięku do filmów
Olafa Lubaszenki „Chłopaki nie płaczą”, „Poranek
Kojota” oraz „E=MC2”. Efektem jego pracy jest
oprawa dźwiękowa dwóch filmów Krzysztofa
Zanussiego „Skarby ukryte” z cyklu „Opowieści
weekendowe” i „Życie jako śmiertelna choroba
przenoszona drogą płciową”. Pracował także z
Lechem Majewskim przy „Angelusie”, Tomaszem
Koneckim i Andrzejem Saramonowiczem przy „Ciele”
jak również z Filipem Bajonem przy „Przedwiośniu”.
Zrealizował dźwięk do „Pornografii” Jana Jakuba
Kolskiego.
Jacek Hamela urodził się w
1964 roku w Opolu. Jest absolwentem Wydziału
Reżyserii Dźwięku Akademii Muzycznej w Warszawie.
Na Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni
2003, otrzymał nagrodę w kategorii Najlepszy
Dźwięk Roku za „Pornografię”. Ten sam film
otrzymał Polską Nagrodę Filmową „Orzeł".
W 2002 nominowany był do „Orła" za film „Pół
serio”. Był realizatorem dźwięku do kilkunastu
teatrów telewizji i filmów dokumentalnych
m.in.: „Poszukiwany: Ryszard Kukliński” Filipa
Bajona; „Forbidden love. The Story of Bronia and
Gerard” Marka Pawłowskiego i dwóch filmów
autobiograficznych Andrzeja Wajdy „Andrzej Wajda.
Moje notatki z historii”, „Kredyt i debet. Andrzej
Wajda o sobie”.
Ewa Jastrzębska
- kierownictwo produkcji Jako II
kierownik produkcji i kierownik produkcji
pracowała przy kilkudziesięciu produkcjach filmów
fabularnych. Zaczynała od „Kingsajz” Juliusza
Machulskiego. Pracowała także przy „Deja vu”.
Następnie z Januszem Kidawą-Błońskim przy
„Pamiętniku znalezionym w garbie”, z Feliksem
Falkiem „Lato miłości” i „Daleko od siebie”.
Była II kierownikiem produkcji komedii Olafa
Lubaszenki: „Sztos”, „Chłopaki nie płaczą”,
„Poranek Kojota”. Pracowała także z Piotrem
Szulkinem przy „Ubu Król”, serialu kryminalnym
Władysława Pasikowskiego „Glina” oraz przy
ostatnim filmie Juliusza Machulskiego „Vinci”.
Zrealizowała wiele teatrów telewizji, kilkanaście
filmów dokumentalnych i reklam. Realizowała
wszystkie projekty Wojtka
Smarzowskiego.
Ewa Jastrzębska urodziła się
w 1960 roku. Jest absolwentką Wydziału Organizacji
i Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego oraz
Organizacji Produkcji Filmowej w Łodzi.
|